Primary Color

Secoundary Color

Layout Mode

Body Background style

Select Background Color

Select Background Image

Designed by EneOctav
© 2016 Team Decoimob

Servicii de cenzorat pentru asociatii de proprietari - transparenta si siguranta financiara

De ce aveti nevoie de un cenzor la asociatia de proprietari? Un cenzor asigura transparenta si corectitudinea in gestionarea financiara a asociatiei dumneavoastra de proprietari. Prin verificari periodice, acest expert:

  • Garanteaza ca banii asociatiei sunt cheltuiti conform legii.
  • Previne fraude si abuzuri, protejand interesele tuturor proprietarilor.
  • Ofera consultanta pentru o gestionare eficienta a bugetului.
  • Intocmeste rapoarte detaliate despre starea financiara.

Cu ce se ocupa mai exact un cenzor de administratie bloc?

  • Verifica documentele contabile, bugetele, incasarile si cheltuielile pentru a se asigura ca totul e in norme.
  • Supravegheaza legalitatea operatiunilor financiare si deciziilor luate.
  • Consiliaza comitetul de administrare in luarea deciziilor financiare.
  • Intocmeste rapoartele anuale detaliate care sunt necesare.

De ce orice asociatie de proprietari are nevoie de serviciul de cenzorat precum cel oferit de firma DecoImob?

  • Pentru expertiza. Veti beneficia de o echipa specializata, cu experienta in domeniul asociatiilor de proprietari.
  • Pentru servicii complete. Audit financiar, consultanta, sprijin in pregatirea bugetului.
  • Pentru a avea alaturi un cenzor autorizat si cu experienta.
  • Pentru a beneficia mereu de sfaturile si consilierea venite de la un expert contabil.

Beneficiile colaborarii cu o firma de cenzorat

  • Veti sti ca banii asociatiei sunt in siguranta.
  • Veti avea acces la informatii detaliate despre situatia financiara.
  • Veti beneficia de sfaturi pentru o gestionare mai buna a bugetului.
  • Veti reusi sa evitati sanctiuni si probleme cu autoritatile.

Investitia in servicii de nisa precum cele pe care vi le punem la dispozitie la DecoImob, inclusiv cele de cenzorat, este necesara conform legii. Optati pentru colaborarea cu profesionisti din domeniu!

Informatii utile pentru asociatii

Dosarul de luna intocmit de administrator cuprinde cel putin urmatoarele:

– liste de intretinere lunare, conform OMFP 3103/2017

– facturi privind furnizorii de utilitati si servicii

– chitante de incasare a cotelor de intretinere de la proprietar

– extrase de cont bancare, ordine de plata, foi de varsamant etc

– referate de necesitate pentru cheltuieli administrativ-gospodaresti lunare

– state de plata, declaratii fiscale, chitante de achitare impozite lunare sau ordine de plata bancare

– registrul de casa, la care sunt anexate toate documentele justificative de plata efectuate prin casieria asociatiei cu plata in numerar

– consumuri individuale ale proprietarilor (apa calda, apa rece, caldura) conform indecsi de consum pe fiecare apartament in parte

– cereri ale proprietarilor de scoatere sau de introducere a numarului de persoane ce au locuit in luna respectiva in asociatie

– situatia soldurilor elementelor de Activ si Pasiv intocmita lunar de administrator/contabil si certificata de cenzor

– alte documente justificative: dispozitie de plata-incasare, contracte de prestari servicii pentru reparatii parti comune, devize de lucrari, procese verbale de receptie, garantii pentru manopere reparatii parti comune, contracte civile, state de plata, bonuri fiscale stampilate etc.

Vrei sa afli situatia financiar- contabila.....